کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316339 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصویری از گوشی پیکسل ۲ با حاشیه‌های فوق باریک منتشر شد

اخیرا تصویری غیر رسمی از گوشی پیکسل ۲ گوگل منتشر شده که نشان‌دهنده‌ی حاشیه‌های فوق باریک و استفاده از دوربین دوگانه است.

تصویری از گوشی پیکسل ۲ با حاشیه‌های فوق باریک منتشر شد

تصویر منتسب به گوشی پیکسل ۲ گوگل که اخیرا در اینترنت منتشر شده، نشان‌دهنده‌ی طراحی مشابه سری قبلی گوشی‌های خانواده‌ی پیکسل است. هرچند به دلیل اندازه‌ی کوچک تصاویر امکان مشاهده‌ی جزئیات وجود ندارد؛ اما مشخص است که قاب پشتی پیکسل ۲ نیز مانند سری قبل از طراحی دو رنگ و از ترکیب فلز مات و شیشه‌ی براق بهره می‌برد. اما اصلی‌ترین تفاوت این گوشی با گوشی‌های سال گذشته گوگل، به قسمت جلو این گوشی مربوط می‌شود که در آن تلاش شده است حاشیه‌های صفحه نمایش به حداقل برسد.

نکته جالبی که به قسمت پشت گوشی مربوط می‌شود، استفاده از دوربین دوگانه است. پیش از این شرکت‌هایی نظیر اپل، هواوی و ال‌جی نیز در محصولاتشان از دوربین دوگانه استفاده کرده بودند و به نظر می‌رسد اکنون گوگل نیز به جمع این شرکت‌ها پیوسته است. بر اساس گزارش‌های غیر رسمی، دوربین پشتی پیکسل ۲ از دو سنسور ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار است در حالی که یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در قسمت جلو وظیفه‌ی ثبت تصاویر سلفی و مکالمه‌ی ویدئویی را بر عهده خواهد داشت.

گزارش‌های غیررسمی تنها مربوط به طراحی پیکسل ۲ نیستند، بلکه اطلاعاتی در مورد پردازنده‌ی به‌کاررفته در این گوشی نیز ارائه داده‌اند. بر اساس این گزارش‌ها، قلب تپنده‌ی محصول آینده‌ی گوگل پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۶ خواهد بود. باید در نظر داشت که اسنپدراگون ۸۳۶ به‌عنوان نام رسمی پردازنده‌ی بعدی کوالکام تأیید نشده و گزارش‌های مرتبط با این پردازنده، مدت کوتاهی است که در رسانه‌ها منتشر می‌شود. از این‌رو، نمی‌توان خبر استفاده از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۶ در پیکسل ۲ را قطعی قلمداد کرد.

دیگر نکته‌ی قابل تأمل، شباهت تصویر فوق با طراحی سری اول گوشی‌های خانواده‌ی پیکسل است. در واقع تنها تفاوت تصویر فوق با گوشی‌های سال گذشته‌ی شرکت گوگل به کاهش حاشیه صفحه‌نمایش و استفاده از دوربین دوگانه محدود می‌شود. جالب است که دو ماه پیش نیز تصویری مشابه تصویر فوق در رسانه‌ها منتشر شده بود. این امر برخلاف رویه‌ی طراحی گوشی‌های خانواده نکسوس است که هر سال با طراحی متفاوتی ارائه می‌شدند. هرچند از آنجا که گوشی‌های سری پیکسل اولین محصولات تماما طراحی‌شده توسط گوگل هستند، بعید نیست این شرکت تصمیم گرفته باشد برای محصولات جدیدش از همان طراحی سال گذشته استفاده کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37292 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/03/18 تعداد مشاهده: 1516
سافت گذر